Če se gibate v poslovnih vodah ali pa imate celo svoje podjetje, ste gotovo že slišali za email marketing, ki je v bistvu točno to, kar predvidevate – pošiljanje elektronskih sporočil bazi uporabnikov. Tem sporočilom lahko rečemo tudi newsletter in publiki sporočajo najrazličnejše stvari, od najnovejših novičk in tračev, nasvetov, razmišljanja do konkretnih oglasov nekih izdelkov ali storitev. Vas zanima več o tem, kaj je e-mail oglaševanje?
Glede na to, da živimo v digitalni dobi, se vse pogosteje sporazumevamo po elektronski poti. Žal ali na srečo? Odločitev je vaša. Dejstvo pa je, da potencialne stranke še nikoli niso bile tako preprosto dosegljive kot danes, v času elektronske komunikacije. Email marketing je torej odlična rešitev, da o nas ali naših izdelkih ter storitvah sliši veliko ljudi. Da lahko to narediš, moraš seveda imeti bazo kontaktov, ki jih moraš pridobiti na zakonit način. Primer: če sodelujemo v neki nagradni igri na spletu, se moramo strinjati s pogoji poslovanja, kar pomeni, da se vaš elektronski naslov beleži, čez čas pa lahko nanj dobite sporočilo organizatorja te nagradne igre. To je le en način pridobivanja kontaktnih podatkov, ki je povsem v redu in zakonit. Ko je baza podatkov ustvarjena, imate že kar dober temelj za email marketing, seveda pa se ta ne odvija kar sam od sebe, ampak je treba vanj vložiti veliko razmisleka, časa in dela. Nič se ne zgodi čez noč, niti uspeh, zato raje ne verjemite, da boste že po poslanem enem mailu prodali za 50 odstotkov več svojih izdelkov. Tako lahko pač ne bo. Kadar se greste email marketing, morate kar dobro razmisliti o tem, kaj želite doseči, kako boste ljudi nagovorili, da bodo še hoteli prejemati vaša sporočila, kako ne boste delovali preveč vsiljivo, kaj sploh jim boste sporočali … Email marketing je nekaj, česar se sicer lahko naučite, vseeno pa ga priporočamo tistim, ki imajo vsaj nekaj občutka za ljudi, njihove potrebe in želje.