Za varnost voznika in potnikov je zelo pomembno, da je zavorni sistem vozila brezhiben. Če se opazi kakršna koli okvara tega mehanizma, je boljše, da se vožnja opusti, kajti posledice so lahko grozovite. Zavorni diski in ploščice so tako rekoč celotni sistem zaviranja, in so enako pomembni za celoten mehanizem. Poleg tega da obstajajo zavorni diski, za najpogostejše zavorne sisteme še vedno veljajo kolutne zavore.
Zavore na avtomobilu proizvajajo trenje, ki je glavno načelo delovanja, ravno zato je med zavorni diski in zavornim mehanizmom nameščen blok. Pri zaviranju se kinetična energija pretvarja v toploto in to je pravzaprav bistvena odgovornost ter naloga ploščic in zavornih diskov. Kako učinkovito deluje celoten sistem je odvisno od hitrosti distribucije nastale toplote. Občasno se ti deli lahko zelo segrejejo, zato lahko pregrevanje zavornega diska pelje do tega da se kovina deformira, zaradi tega pa lahko pride do okvare zavor. Da se pa take okvare nebi dogajale pa je zelo pomembno da najprej poskrbimo za dobro kakovost in zanesljivost zavornega sistema, zato so pravilno izbrani zavorni diski bistvenega pomena. Kupljeni deli morajo biti originalni, saj gredo le ti skozi nadzor kakovosti kateri zagotavlja da bodo zdržali veliko let.
Zavorni diski oziroma drugače rečeno koluti, so tisti elementi zavornega sistema, ki so tudi povprečnemu vozniku najbolj znani. Namreč prav ti diski so neposredno odgovorni za to, da se posamezno kolo avtomobila ustavi, saj delujejo neposredno na kolo. Zavorne ploščice namreč stisnejo zavorne diske skupaj, kar povzroči trenje in posledica je da se vrtenje kolesa ustavi. To je zelo pomembna naloga zato morajo biti zavorni diski izdelani iz zelo vzdržljivega in trpežnega materiala, ponavadi pa je to navadno natezno jeklo. Četudi gre za vzdržljiv material pa se zavorni diski tudi ob normalni uporabi kar hitro obrabijo in jih je zato potrebno menjati. Na našo srečo pa se obraba občuti tako, da občutimo manj učinkovito zaviranje še preden pride do kritične stopnje obrabe.