Optimizacija strani vam lahko izboljša dobiček

Optimizacija strani omogoča vaši spletni strani, da je na najvišjem položaju na Google.si, storitev pa plačate, šele ko dobite dejanske rezultate. Optimizacija strani je “on site”, kar pomeni, da optimizirajo dejansko stran, da deluje najhitreje kakor zmore, da se ne odpira dolgo, hkrati pa to pomeni tudi optimizacijo same vsebine strani. Optimizacija je tudi “off site” kar pomeni, da bodo poskusili optimizirati povezave do vaše strani, da bo čim več oseb obiskalo vašo stran. Storitev tudi spremlja izboljšave in napredke, saj se tehnologija vsak dan spreminja in ne more samo ena oseba spremljati vse spremembe, ki se dogajajo.

Tehnologija spretnih strani se nenehno spreminja in izboljšuje. Optimizacija strani vam tudi zagotavlja pridobivanje pomembnih in kvalitetnih povezav, ki vas bodo zelo hitro povzpela na prvo vrstico Google. si, pred kakšno koli konkurenco. Servis vam vsak mesec pošlje pregledno in enostavno poročilo o napredku optimizacije. Optimizacija vas bo tudi prikazala kot vodilno podjetje v vaši panogi.

Primer optimizacije strani je, ko je podjetje, ki ima spletno trgovino, uporabilo optimizacijo in je s tem organski promet na sami strani zrasel za več kot 496 %. V 30 dnevih so zaradi SEO – optimizacija strani, dobili 2.240 naročil izdelkov. Ključne besede izdelka so na prvih 3 pozicijah, ko jih vpišete v brskalnik. Marketinški stroški, ker smo uporabili SEO namesto navadnega oglaševanja, so se zmanjšali za 60 %. 9 od 10 uporabnikov, ki so uporabili Bsmart optimizacijo spletnih strani, še zmeraj sodeluje z Bsmart in so še vedno zadovoljni in poročajo o dobrih rezultatih. Pozanimajte se, kaj optimizacija lahko naredi za vaše podjetje.

Optimizacija straniKaj je v bistvu prednost organskega prometa v primerjavi z plačanim prometom? Sam obisk je bolj dobičkonosen za podjetje, saj je oseba več časa na strani, pogleda več strani na posamezno sejo in več konverzije, saj oseba klikne na oglas. Obisk strani se šteje kot brezplačen, saj preusmeritev osebe ni dodaten strošek. Proračun v Adwords oglaševanju vam pogojuje oziroma omogoča vidnost. Uporabnik bolj zaupa organskim rezultatom kot pa plačljivim rezultatom, s tem je večja možnost obiska vaše spletne strani, še posebej, če uporabnik uporablja kakšno ad-block vtičnik. Optimizacija strani vam nudi tudi višji ROI (Return On Investment), kar pomeni nižje stroške preusmeritve ter bolj kakovosten obisk za sam strošek. Optimizacija vam tudi pomaga pri grajenju blagovne znamke, saj imate zaradi visoke pozicije med rezultati iskanja večjo vidljivost, kar pomeni, da imate brezplačne prikaze ali tako imenovane “impressions”. Optimizacija strani vam tudi pomaga pri konverziji, saj organski obisk v povprečju poveča samo konverzijo za 4 % v primerjavi z plačanimi, ki je samo 1-2 %.